سه شنبه 04 اردیبهشت 1403

اجرای موفقیت‌آمیز پروژه بازنشانی شماره ثبت وقایع بانک اطلاعاتی سیستم متمرکز بانک کشاورزی، توسط شرکت گسترش فناوری‌های نوین

  • 07 اسفند 1401
  • 08:30
  • 0 دیدگاه
  • 309 بازدید
  • Article Rating
اجرای موفقیت‌آمیز پروژه بازنشانی شماره ثبت وقایع بانک اطلاعاتی سیستم متمرکز بانک کشاورزی، توسط شرکت گسترش فناوری‌های نوین
شرکت گسترش فناوری‏‌های نوین؛ مصمم در مسیر رشد و تعالی

شرکت گسترش فناوری‌های نوین، پروژه زیرساختی «بازنشانی شماره ثبت وقایع بانک اطلاعاتی سیستم متمرکز بانک کشاورزی» را در بهمن‌ماه 1401 آغاز کرد و پس از آماده‌سازی پیش‌نیازهای لازم، مرحله دوم طرح را با مشارکت گروه‌های عملیاتی در شرکت اجرا کرد.

با توجه به رشد روزافزون تعداد تراکنش‌ها و سامانه‌های مرتبط با عملیات بانکی در بانک کشاورزی، حفظ زیرساخت‌های فعلی و ارتقاء سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آنها امری لازم و ضروری است. با توجه به چالش‌های فراوان موجود، استفاده بهینه و حداکثری از امکانات موجود داخل کشور، به‌منظور رفع چالش‌ها راهگشا بوده و همواره استفاده از طرح‌های کارشناسان نخبه داخلی در کنار اتخاذ تصمیم‌های دشوار مدیران، به‌عنوان بهترین و عملی‌ترین راهکار است.

یکی از بزرگترین چالش‌های پیش رو در تداوم سرویس‌دهی به مشتریان بانکی، وجود محدودیت سیستمی اساسی (پُر شدن شماره ثبت وقایع) در پایگاه داده سیستم متمرکز بانک کشاورزی بود که با تلاش و کوشش کارشناسان شرکت گسترش فناوری‌های نوین، جهت رفع مشکل مربوطه طرح جامعی تهیه و پس از انجام آزمون‌های متعدد برای به حداکثر رساندن اطمینان از عملیات و به حداقل رساندن زمان عملیات به‌منظور کاهش زمان عدم سرویس‌دهی به مشتریان، مراحل و چگونگی اجرا در پاییز 1401 تکمیل شد و در نهایت در بهمن‌ماه 1401 ضمن تلاش 48 ساعته تمامی گروه‌های عملیاتی، با حداقل میزان اختلال، با موفقیت کامل اجرا گردید.

لازم به ذکر است طرح جامع مذکور در بانک کشاورزی، برای اولین بار در کشور برنامه‌ریزی و اجرایی گردیده و صرفه‌جویی قابل توجهی در هزینه‌های زیرساختی داشته است. با عنایت به اینکه در حال حاضر، درصورت بروز چالش ذکر شده برای سایر بانک‌ها با زیرساخت سخت‌افزاری مشابه، جهت رفع آن از روش‌های پُر هزینه استفاده می‌گردد، شرکت گسترش فناوری‌های نوین مفتخر است که با بهره‌گیری از کارشناسان توانمند، آمادگی خود را برای بومی‌سازی و اجرای طرح جامع مذکور برای سایر بانک‌های کشور اعلام نماید.

خیرالنسا همتی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.