پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403

حضور شرکت گسترش فناوری‌های نوین در نُهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

  • 21 اسفند 1401
  • 10:22
  • 0 دیدگاه
  • 365 بازدید
  • Article Rating
حضور شرکت گسترش فناوری‌های نوین در نُهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت
شرکت گسترش فناوری‏‌های نوین؛ مصمم در مسیر رشد و تعالی

شرکت گسترش فناوری‌های نوین در «نُهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت (ارزش آفرینی دیجیتال)» که توسط پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با حضور بانک‌های دولتی و خصوصی و شرکت‌های فعال در صنعت پرداخت الکترونیک در روزهای 1 و 2 اسفندماه 1401 در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار شد، حضوری فعال داشت و به ارائه محصولات و خدمات خود به مخاطبان پرداخت.

از جمله برنامه‌‏های اجرا شده در نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، می‌توان به نشست‌ها و میزگردهای تخصصی (از جمله: امنیت و حکمرانی داده در نظام بانکی و چالش‌های آن، وضعیت پرداخت دیجیتال ایران و جایگاه نوآوری در اکوسیستم پرداخت)، سخنرانی‌ها، نشست‌ها، ارائه مقالات و کارگاه‌های علمی اشاره کرد. همچنین، جشنواره دکتر نوربخش نیز با هدف معرفی و انتخاب نوآوری‌های برتر بانک‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برگزار شد. از دیگر رویدادهای مهم، می‏‌توان به نمایشگاه تخصصی اشاره کرد که در آن بانک‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌های ارائه‌دهنده خدمات مرتبط، به معرفی جدیدترین دستاوردهای خود پرداختند.

شرکت گسترش فناوری‌های نوین، به‌‏عنوان بازوی فناوری اطلاعات بانک کشاورزی، با حضور فعال خود در این همایش و برپایی غرفه، محصولات و خدمات خود را به حاضران و بازدیدکنندگان معرفی و ارائه نمود. در این غرفه که با استقبال مدیران و فعالان حوزه بانکداری دیجیتال روبه‌رو شد، نشست‌‏‏ها و بحث‌‏‏های تخصصی متعددی پیرامون موضوعات روز بانکداری دیجیتال و قابلیت‏‏‌ها و توانمندی‌‏‏های شرکت در این عرصه برگزار شد. همچنین آقای دکتر امینی، مدیرعامل شرکت گسترش فناوری‌‏‏های نوین، در پنل تخصصی «زیست‏‌بوم بانکداری دیجیتال و ارزش‌‏آفرینی»، مطالبی را با موضوع همگرایی دیجیتال صنایع مالی و غیرمالی ارائه دادند و با اعضای پنل موضوعات و چالش‏‏‌های اکوسیستم بانکداری دیجیتال را به بحث و بررسی گذاشتند.

آقایان حسین فتوحی، معاون اداره‌کل مهندسی نرم‌افزار شرکت گسترش فناوری‌های نوین و مرتضی حسینی آهق، معاون اداره‌کل پشتیبانی و راهبری سیستم‌‏ها نیز در پنلی با موضوع اسناد تجاری دیجیتال، مفاهیم و اصول پایه‏‏‌ای ارزش‌آفرینی از طریق این اسناد را تشریح کردند و‏ «سامانه اوراق تعهد دیجیتال» شرکت گسترش فناوری‏‏‌های نوین را به حاضران معرفی کردند و به بیان قابلیت‏‏‌ها و کارکردهای آن پرداختند.

شرکت گسترش فناوری‌های نوین، سازمانی یادگیرنده و مصمم در مسیر پیشرفت و توسعه فردی و سازمانی است که تلاش می‌کند در حوزه فناوری‌های دیجیتال بانکی، به‌عنوان شرکتی پیشرو در این صنعت ظاهر شود.

خیرالنسا همتی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.