چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403

حضور شرکت گسترش فناوری‌های نوین در نمایشگاه کار دانشگاه تهران

  • 09 خرداد 1402
  • 12:06
  • 0 دیدگاه
  • 570 بازدید
  • Article Rating
حضور شرکت گسترش فناوری‌های نوین در نمایشگاه کار دانشگاه تهران
شرکت گسترش فناوری‌‏های نوین؛ مصمم در مسیر رشد و تعالی

شرکت گسترش فناوری‌های نوین در «نمایشگاه کار» که در روزهای 1 تا 3 خرداد 1402 در دانشگاه تهران برگزار شد، با هدف معرفی برند کارفرمایی و جذب نیرو برای مشاغل موردنیاز خود حضور یافت.

حضور فعال شرکت گسترش فناوری‌‏‏های نوین در نمایشگاه کار دانشگاه تهران، با استقبال شرکت‌‏‏کنندگان همراه شد. این نمایشگاه از سوی مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و اشتغال معاونت فرهنگی- اجتماعی دانشگاه تهران و در تاریخ ۱ تا ۳ خردادماه 1402 برگزار شد. روند برگزاری این نمایشگاه بدین ترتیب بود که اطلاعات دانشجویان و فارغ‌التحصیلان ثبت‌نام شده با توجه به زمینه‌های شغلی و کارآموزی نمایشگاه کار، در اختیار کارفرمایان حاضر در نمایشگاه قرار گرفت.

در این نمایشگاه، همکاران و نمایندگان بخش مدیریت و توسعه سرمایه انسانی شرکت گسترش فناوری‌های نوین با حضور فعال خود در غرفه شرکت، به معرفی آن و جذب نیرو پرداختند و به پرسش‌های مراجعه‌کنندگان و علاقه‏‌مندان پاسخ دادند. همچنین، دو تن از مشاوران شرکت نیز با حضور در غرفه به راهنمایی و گفتگو با مراجعه کنندگان پرداختند. علاوه‏‌براین، تعدادی از کارشناسان و متخصصان فنی شرکت نیز با حضور در غرفه شرکت، با دانشجویان و علاقه‌مندان مراجعه‌‏کننده گفتگو نموده و به شناسایی و جذب نیروهای مستعد برای همکاری پرداختند.

شرکت گسترش فناوری‌های نوین، به‏‌عنوان یک شرکت دانشی و خلاق، از حضور و همکاری نیروهای جوان مستعد و تحصیلکرده استقبال کرده و از صاحبان ایده و افراد خلاق و با انگیزه دعوت به همکاری می‏‏‌نماید.

خیرالنسا همتی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.