چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403

برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه شرکت گسترش فناوری های نوین با حضور مدیرعامل بانک کشاورزی

برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه شرکت گسترش فناوری های نوین با حضور مدیرعامل بانک کشاورزی

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت گسترش فناوری های نوین روز دوشنبه دوم اردیبهشت 1398 با حضور مدیرعامل بانک کشاورزی در ساختمان مرکزی این بانک برگزار و طی آن، صورت های مالی 9 ماهه منتهی به 30آذر1397  تصویب شدند.

 در این مجمع که با حضور روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، فرهاد فنودی عضو هیات مدیره بانک، نمایندگان سهامداران شرکت، دکتر یزدی مدیرعامل شرکت ، اعضای هیات مدیره شرکت، حسابرسان مستقل و بازرسان قانونی تشکیل شد، گزارش بررسی صورت های مالی، عملکرد مالی و جریان های نقدی شرکت توسط حسابرس مستقل و بازرس قانونی ارائه و منطبق بر استانداردهای حسابداری اعلام و تصویب شد.

روح اله خدارحمی در این جلسه ضمن ابراز رضایت از عملکرد شرکت گسترش فناوری های نوین و تقدیر و تشکر از خدمات ارائه شده توسط شرکت، اظهار داشت: بانک کشاورزی در زمینه ارائه خدمات بانکداری الکترونیک همواره پیشرو، اثرگذار و موفق بوده و شرکت گسترش فناوری های نوین در پشتیبانی این حوزه عملکرد خوبی داشته است و انتظار می رود این روند رو به رشد با ارائه خدمات روز دنیا و منطبق بر استانداردهای بین المللی بهتر از قبل ادامه یابد.

شایان ذکر است قرائت گزارش هیات مدیره به مجمع توسط دکتر یزدی مدیرعامل شرکت و گزارش سازمان  حسابرسی توسط بازرس قانونی شرکت انجام پذیرفت .

 انتخاب روزنامه کثیرالانتشار ، حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت برای سال مالی آتی از دیگر تصمیمات این مجمع بود.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.