جمعه 10 فروردین 1403

افزودن خدمات جدید به بانکداری دیجیتالی بانک کشاورزی

افزودن خدمات جدید به بانکداری دیجیتالی بانک کشاورزی
شرکت گسترش فناوری های نوین در راستای توسعه و ارتقای خدمات الکترونیکی در سامانه بانکداری دیجیتالی بانک کشاورزی اقدام به راه اندازی سرویس های جدید نموده است. 

شرکت گسترش فناوری های نوین در راستای توسعه و ارتقای خدمات الکترونیکی در سامانه بانکداری دیجیتالی بانک کشاورزی اقدام به راه اندازی سرویس های جدید نموده است :  

·         استعلام قبض همراه اول

با برقراری خدمات مذکور مشتریان بانک کشاورزی در سرویس‌های پرداخت قبض حسابی و کارتی در خدمات (با لاگین و بدون لاگین) سامانه اینترنت ‌بانک بدون در اختیار داشتن شناسه های قبض و پرداخت و تنها با استفاده از شماره همراه، قادر به استعلام و پرداخت قبض همراه اول می باشند.

·         صدور توکن اتباع بیگانه بصورت مکانیزه در شعب

با برقراری خدمات مذکور مشتریان اتباع بیگانه بانک کشاورزی پس از مراجعه به شعب بانک کشاورزی و تکمیل فرم های مربوطه در خصوص استفاده از بانکداری دیجیتالی، بلافاصله توکن سخت افزاری یا نرم افزاری را جهت استفاده از خدمات بانکداری دیجیتالی، دریافت خواهند نمود.

·         توسعه خدمات مربوط به توکن :

Ø      فعالسازی غیرحضوری توکن موبایلی

Ø      تغییر (ریست) رمز ثابت 4 رقم توکن

Ø      کنترل صحت رمز تولیدی توکن

مشتریان بانک کشاورزی، در صورتی که مایل به فعالسازی مجدد توکن موبایلی باشند یا درخواست تغییر رمز ثابت و یا کنترل صحت رمز تولیدی توکن را داشته باشند، می توانند بدون مراجعه به شعب و بصورت آنلاین در بخش "مدیریت توکن" در خدمات بدون لاگین بانکداری دیجیتالی اقدام نمایند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.