جمعه 10 فروردین 1403

گفتگوی مدیرعامل شرکت گسترش فناوری‌های نوین با مدیران و کارشناسان دفاتر استان‌‎های تهران، تهران بزرگ و البرز

گفتگوی مدیرعامل شرکت گسترش فناوری‌های نوین با مدیران و کارشناسان دفاتر استان‌‎های تهران، تهران بزرگ و البرز
سلسله نشست‌‏های هم‌اندیشی همکاران دفاتر استانی   

در جلسه‌‏ای حضوری در 15 آبان‌ماه 1401، آقای محمود یوسفی، رئیس هیأت مدیره و آقای دکتر مصطفی امینی، مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت گسترش فناوری‏‏‌های نوین با مدیران دفاتر شرکت در استان‌های تهران، تهران بزرگ و البرز و همچنین کارشناسان پشتیبانی امور فناوری اطلاعات دفاتر این استان‌‏‏ها، پیرامون اولویت‌ها، موضوعات، فعالیت‏‏‌ها و امور شرکت گفتگو و همفکری کردند. در این جلسه آقایان طاهروردی و نصراللهی، رئیس و معاون اداره‌کل شبکه و سخت‌‏افزار، آقای فتحی، معاون امور مالی و خانم شفقی، کارشناس حقوقی شرکت نیز حضور داشتند و دیدگاه‏‏های خود را در رابطه با مباحث مطرح شده بیان کردند.

در این جلسه، آقایان سبحانی، صدرمنصوری و ترابی، مدیران دفاتر شرکت گسترش فناوری‌های نوین در استان‌های تهران، تهران بزرگ و البرز، ابتدا از وضعیت پشتیبانی فناوری اطلاعات بانک کشاورزی در استان خود گزارشی ارائه کردند و با معرفی کارشناسان استان و توانمندی آنان، نظرات و راهکارهای خود را جهت تسریع رشد و ارتقاء شرکت بیان کردند.

در ادامه این جلسه، آقای یوسفی، عضو هیأت مدیره شرکت و آقای مسجدی، مسئول امور بازرگانی، ضمن تأیید توانمندی‏‏‌های همکاران استان‏‌ها، پشتیبانی همه‌جانبه مدیران شرکت را ابراز داشته و در جهت تأمین نیازمندی‏‏‌های آنان قول مساعد دادند.

در ادامه مدیرعامل شرکت با تشکر و قدردانی از پیگیری و تلاش کارشناسان این استان‌‏‏ها در انجام امور محوله، ضمن اشاره و تأیید توانمندی و استعدادهای کارشناسان این استان‏‌ها، به پاره‌ای از مباحث و اولویت‌های پیش روی شرکت اشاره نمودند و در ادامه بر تصحیح و بهبود روش‌ها و فرایندهای پشتیبانی فناوری اطلاعات در استان‌ها تأکید کردند و با هم‌فکری حضار، تصمیماتی را جهت ساده‌سازی و تسریع فرایندها و خودکارسازی فعالیت‌ها اتخاذ کردند. دکتر امینی در ادامه تصریح کردند که بهبود شرایط کاری و توانمندسازی مستمر کارکنان در راستای انجام هر چه‌بهتر فعالیت‏‏‌ها و وظایف، در اولویت برنامه‌های هیأت مدیره شرکت قرار دارد.

در انتهای این جلسه، کارشناسان پشتیبانی فناوری اطلاعات این استان‏‌ها، مباحث و موضوعات مختلف خود را با آقای دکتر امینی مطرح ساختند و ایشان به سؤالات و نظرات مطرح‌شده پاسخ دادند.

 بر اساس برنامه زمان‏بندی انجام شده، این سلسله نشست‌های هم‌اندیشی با همکاران دفاتر شرکت گسترش فناوری‌های نوین در سایر استان‌های کشور ادامه دارد.                                                                                                                              

خیرالنسا همتی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.