پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403

گفتگوی مدیرعامل شرکت گسترش فناوری‏‏‌های نوین با کارشناسان پشتیبانی امور فناوری اطلاعات استان‏‏‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد

گفتگوی مدیرعامل شرکت گسترش فناوری‏‏‌های نوین با کارشناسان پشتیبانی امور فناوری اطلاعات استان‏‏‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد
سلسله نشست‌‏های هم‌اندیشی همکاران دفاتر استانی

تقدیر از نیروهای نوآور و خلاق دفاتر استانی در بازدید از استان فارس

در جلسه و بازدید حضوری در 29 و 30 مهرماه 1401 از دفاتر شرکت گسترش فناوری‏‏‌های نوین در استان فارس و با حضور مدیران و کارشناسان استان کهگیلویه و بویراحمد، آقای دکتر مصطفی امینی، مدیرعامل شرکت گسترش فناوری‏‏‌های نوین با مدیران دفاتر شرکت در این استان‌‏‏ها و کارشناسان پشتیبانی امور فناوری اطلاعات گفتگو و همفکری کردند. در این جلسه آقایان طاهروردی و نصراللهی، رئیس و معاون اداره‌کل شبکه و سخت‌‏‏افزار نیز حضور داشتند و دیدگاه‏‏‌های خود را در رابطه با مباحث مطرح شده بیان کردند.

همچنین در نشستی با حضور آقای رزاق‌منش، مدیر شعب بانک کشاورزی در استان فارس، معاونان ایشان و همچنین رؤسای شعب بانک کشاورزی در استان فارس، آقای امینی ابتدا پیرامون موضوعات نوین نظیر فناوری‏‏‌های مالی کشاورزی (AgFi)، کشاورزی قراردادی، بانکداری دیجیتال و تحول دیجیتال سخنرانی کردند و در انتها از آقای صادقی که با ارائه نوآوری در بهبود انجام فعالیت‏‌ها نقش داشتند، تقدیر و تشکر شد.

در جلسه مدیرعامل شرکت گسترش فناوری‏‏‌های نوین در تاریخ 29 مهرماه 1401 با مدیران و کارشناسان دفاتر استان‌‏‏های فارس و کهگیلویه و بویراحمد، آقای قنبری مدیر دفتر استان فارس و آقای فاطمی‏‌فر، نماینده مدیر دفتر استان کهگیلویه و بویراحمد، ابتدا از وضعیت پشتیبانی فناوری اطلاعات بانک کشاورزی در این استان‏‌ها گزارشی ارائه کردند و سپس با معرفی کارشناسان استان و توانمندی آنان، نظرات و راهکارهای خود را جهت تسریع رشد و ارتقاء شرکت بیان کردند.

در ادامه دکتر امینی با تشکر و قدردانی از پیگیری و تلاش کارشناسان این استان‏‏‌ها در انجام امور محوله، ضمن اشاره و تأیید توانمندی و استعدادهای کارشناسان آنها، به پاره‌ای از مباحث و اولویت‌های پیش روی شرکت اشاره نمودند و در ادامه بر تصحیح و بهبود روش‌ها و فرایندهای پشتیبانی فناوری اطلاعات در استان‌ها تأکید کردند. همچنین با هم‌فکری کارشناسان و مدیران حاضر در جلسه، تصمیماتی جهت ساده‌سازی و تسریع فرایندها و خودکارسازی فعالیت‌ها اتخاذ شد. در انتهای این جلسه، کارشناسان پشتیبانی فناوری اطلاعات این دو استان، مباحث و موضوعات مختلف خود را با مدیر عامل شرکت مطرح ساختند و ایشان به سؤالات و نظرات مطرح‌شده پاسخ دادند.

همچنین در نشستی که در 30 مهر ماه 1401 با حضور آقای رزاق‌منش، مدیر شعب بانک کشاورزی در استان فارس، معاونان ایشان و رؤسای شعب استان فارس برگزار شد، آقای دکتر امینی با ارائه سخنرانی پیرامون فناوری‏‏‌های مالی کشاورزی (AgFi)، کشاورزی قراردادی، بانکداری دیجیتال و تحول دیجیتال، پیرامون موضوعات و مباحث روز صنعت بانکداری به گفتگو و همفکری پرداختند. در پایان این نشست نیز از آقای صادقی به‏‌عنوان یک فرد نوآور و خلاق که سامانه مدیریت گردش سخت‌افزار (SACM) طراحی کرده و ارائه داده بودند، تقدیر و تشکر کردند. پس از این جلسه مدیرعامل شرکت گسترش فناوری‏‏‌های نوین از دفتر استان و شعب بانک بازدید کردند.

بر اساس برنامه زمان‏بندی انجام شده، این سلسله نشست‌های هم‌اندیشی با همکاران دفاتر شرکت گسترش فناوری‌های نوین در سایر استان‌های کشور ادامه دارد.

خیرالنسا همتی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.