جمعه 07 اردیبهشت 1403

رونمایی محصول مشترک جدیدشرکت آسان‌پرداخت پرشین و شرکت گسترش فناوری‌های نوین: «آپ‌کارت»

  • 20 خرداد 1402
  • 10:36
  • 0 دیدگاه
  • 733 بازدید
  • Article Rating
رونمایی محصول مشترک جدیدشرکت آسان‌پرداخت پرشین و شرکت گسترش فناوری‌های نوین: «آپ‌کارت»
شرکت گسترش فناوری‌‏های نوین؛ مصمم در مسیر رشد و تعالی

شرکت گسترش فناوری‏‌های نوین و شرکت آسان‌پرداخت پرشین، در اولین رویداد سالانه آپ از محصول مشترک خود، آپ‌کارت، رونمایی کردند. در این رونمایی، جمعی از اعضای هیأت‌مدیره‌ بانک کشاورزی و  شرکت گسترش فناوری‌های نوین و شرکت آسان‌پرداخت پرشین حضور داشتند.

آقای دکتر مصطفی امینی، مدیرعامل شرکت گسترش فناوری‌های نوین، در این مراسم اعلام کردند که این اپلیکیشن برآمده از تلاش مشترک و هم‌‏خلقی ارزش میان یک بانک بزرگ دولتی (بانک کشاورزی)، یک شرکت ارائه‌دهنده راهکارهای بانکداری دیجیتال (شرکت گسترش فناوری‌های نوین) و یک استارتاپ چابک (آپ) است و یک اکوسیستم نوین را شکل می‏‌دهد.

شرکت گسترش فناوری‌‏های نوین با ایجاد و ارائه «سوئیچ نوین» زیرساخت‌‏های فنی مدرن برای این اپلیکیشن را فراهم کرده است که از صدور کارت، کیف پول الکترونیکی و احراز هویت دیجیتال در این اپلیکیشن پشتیبانی می‌کند. همچنین باید یادآور شد که آپ‌کارت به کمک بانک کشاورزی و شرکت گسترش فناوری‌های نوین، خدمات خود را براساس نیازهای جامعه و مشتریان تکمیل کرده و قابلیت‏‌های جدیدی را توسعه خواهد داد.

از جمله ویژگی‏‌ها و امکانات جدید در اپلیکیشن آپ می‌‏توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شخصی‌سازی نحوه نمایش هر سرویس برای هر فرد با رفتارسنجی کاربر
  • اطلاع‌رسانی اخبار، ‌رویدادها و کمپین‌های آپ در بخشی مجزا
  • تولید سخت‌افزار و چندین محصول مانند ماشین‌حساب قابل اتصال به دستگاه پوز

در این رویداد آقای حمید سیدی، عضو محترم هیأت‌مدیره بانک کشاورزی، بیان داشتند: بانک کشاورزی به‌عنوان سهامدار اصلی آپ است و این موضوع سرآغاز همکاری و تعامل دقیقی بین یک بانک و یک شرکت فناور‌محور بوده و منجر به توسعه فراگیر مالی- دیجیتالی خواهد شد. وی افزود: آینده بانکداری دیجیتال در ایران با ورود نسل Z تغییر خواهد کرد و نمی‌توان منکر تأثیر این نسل در تحولات بانکداری دیجیتال شد.

آقای حامد منصوری، بنیان‌گذار آپ نیز در مراسم سالیانه این شرکت اعلام کرد که در حال حاضر این اپلیکیشن 6 میلیون کاربر فعال در روز، 10 میلیون تراکنش در روز و ۲۱ میلیون کاربر فعال در ماه دارد.

خیرالنسا همتی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.