يكشنبه 09 اردیبهشت 1403

آغاز ارائه خدمات بانک کشاورزی از طریق دهیاری‌ها

  • 24 بهمن 1402
  • 09:48
  • 0 دیدگاه
  • 350 بازدید
  • Article Rating
آغاز ارائه خدمات بانک کشاورزی از طریق دهیاری‌ها

بانک کشاورزی از طریق پلتفرم های توسعه داده شده توسط شرکت گسترش فناوری‌های نوین با دهیاری‌ها تعاملات بیشتری برقرار می‌کند. 

 

به دنبال عملیاتی شدن ارائه خدمات بانک کشاورزی از طریق دهیاری‌ها، سامانه‌ها و محصولات شرکت گسترش فناوری‌های نوین آماده ایفای نقش در زمینه افزایش ضریب فراگیری مالی دیجیتال بانک کشاورزی هستند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گسترش فناوری‌های نوین، بیش از 28 هزار دهیاری در سراسر کشور وجود دارند که از زمستان سال 1402 می‌توانند خدمات بانک کشاورزی را به روستاییان تحت پوشش خود که 95 درصد جمعیت روستایی کشور را در بر می‌گیرند ارائه کنند.

افزایش فراگیری مالی دیجیتال به عنوان یکی از شاخص‌های توسعه‌یافتگی از مهم‌ترین ماموریت‌های بانک کشاورزی و شرکت گسترش فناوری‌های نوین است. فراگیری مالی دیجیتالی مفهومی است که به ویژه در سال‌های اخیر به عنوان یکی از شاخص‌های توسعه‌یافتگی کشورهای مختلف مورد توجه قرار گرفته است. کارشناسان بر این باور هستند که افزایش فراگیری مالی دیجیتالی باعث کاهش فقر و فاصله طبقاتی، رشد تولید و اشتغال‌زایی، افزایش دسترسی به خدمات مالی و موجب بهبود فضای سرمایه‌گذاری خرد است.

شرکت گسترش فناوری‌های نوین از طریق سوپراپلیکیشن باران، پلتفرم زنجیره تامین کشاورزی پالیز، پلتفرم تجارت الکترونیک خدمات و محصولات کشاورزی پالیز مارکت و سایر پلتفرم ها در تلاش است در راستای ماموریت‌ها و اهداف بانک کشاورزی، در مسیر توسعه فراگیری مالی دیجیتال این بانک گام‌های موثری بردارد./

خیرالنسا همتی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.