جمعه 07 اردیبهشت 1403

خدمات جدید اینترنت بانک بانک کشاورزی

 خدمات جدید اینترنت بانک بانک کشاورزی
شرکت گسترش فناوری های نوین در راستای توسعه و ارتقاء خدمات الکترونیکی بانک کشاورزی خدمات جدیدی را در سامانه بانکداری دیجیتالی این بانک راه اندازی نمود . در این خدمات مشتریان حقوقی بعنوان مشتریان هدف می­توانند پس از ثبت نام در تما...
شرکت گسترش فناوری های نوین در راستای توسعه و ارتقاء خدمات الکترونیکی بانک کشاورزی خدمات جدیدی را در سامانه بانکداری دیجیتالی این بانک راه اندازی نمود . در این خدمات مشتریان حقوقی بعنوان مشتریان هدف می­توانند پس از ثبت نام در تمامی شعب بانک کشاورزی و دریافت اطلاعات مورد نیاز از طریق آدرس (ib.bki.ir ) به سامانه بانکداری دیجیتالی بانک کشاورزی دسترسی پیدا نموده و از خدمات متنوع آن بهره مند گردند.
این خدمات شامل:
1- انتقال وجه حقوقی:ا بیش ازاین سه سطح دسترسی که شامل گزارش گیری و ثبت کننده درخــواست انتقال وجه و تأیید کننده درخواست انتقال وجه به مشتریان بانکداری دیجیتالی خدمات ارائه می­گردید. لذا در راستای توسعه خدمات ارائه شده به مشتریان خدمات بشرح ذیل تغییر یافت:
A - ثبت کننده عملیات انتقال وجه
B– ثبت کننده و ارسال کننده نهایی جهت انجام انتقال وجه
C ثبت کننده و تأیید کننده و ارسال کننده نهایی
D ارسال کننده نهایی
2- تغییر شماره حساب واریز سود : این خدمت که تنها در زمان ورود کاربران با توکن سخت افزاری و در منوی حساب می­باشد. این امکان را فراهم می اورد تا شماره حساب فعلی جهت سود سپرده بلند مدت خود را مشاهده و یا آن را به شماره دیگری تغییر دهند.
3- استعلام صندوق یکم : خدماتی که با دوشیوه لاگین از طریق توکن سخت افزاری و همچنبن رمز پروفایل همراه بانک و در (منوی استعلام) در دسترس بوده و براساس کد ملی ثبت شده مشتریان بانکداری دیجیتالی گزارش وضعیت سهام صندوق یکم ایشان را ارائه می­نماید اطلاعات ارائه شده در گزارش مذکور که قابلیت چاپ دارند به قرار شرح ذیل می­باشند.
-شماره گواهی
- تاریخ سرمایه گذاری
- تعداد واحد
- ارزش اسمی هر واحد
- مبلغ کل
4- استعلامات اصالت ضمانت نامه ها: خدمات جدیدی که درصورت ورود به سامانه بانکداری دیجیتالی از یکی از دو شیوه استفاده از توکن سخت افزاری و یا رمز پروفایل همراه بانک به منوی (استعلام ) و یا درصورت عدم ورود به این سامانه در بخش دسترسی سریع به خدمات بانکداری دیجیتالی قابل مشاهده می­باشد که بمنطور تأیید اصالت اطلاعات مربوط به ضمانت نامه های صادر شده در بانک کشاورزی افزوده شده است . - استعلام ضمانت نامه: در این روش استعلام شامل شماره ضمانت نامه، سریال ضمانت نامه، کد شعبه صادر کننده می­باشد. - استعلام ضمانت نامه: استعلام براساس شماره سپام (شماره گیری بانک مرکزی)
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.