جمعه 07 اردیبهشت 1403

سمینار اشنائی با برنامه وب پیش رونده

سمینار اشنائی با برنامه وب پیش رونده
سمینار آشنائی با ( برنامه وب پیش رونده)                  سمینار  آشنائی با برنامه وب پیش رونده با حضور مدیران و کارشناسان شرکت گسترش فناوری‌های ...

سمینار آشنائی با ( برنامه وب پیش رونده)            

     سمینار  آشنائی با برنامه وب پیش رونده با حضور مدیران و کارشناسان شرکت گسترش فناوری‌های نوین در سالن شهید اکبری ساختمان مرکزی بانک کشاورزی برگزار گردید. در این سمینار ابتدا برنامه‌های وب پیش رونده توسط حسین فتوحی از کارشناسان شرکت گسترش فناوری‌های نوین تعریف و مزایای آن نسبت به برنامه‌ نویسی بومی موبایل و برنامه نویسی تحت وب توضیح داده شد. سپس درباره service  worker ها و Manifest  File  که از امکانات جدید مرور‌گرها هستند و در تولید PWA مورداستفاده قرار می‌گیرند شرح و نحوه استفاده از این امکانات توضیح داده شد.

در ادامه در مورد Ionic2  که یکی از چهار چوب‌های پیشرو در تولید نرمافزار‌های PWA  هستند و ابزار SW-toolbox که توسط گوگل جهت سهولت کار با Service  Worker  توسعه داده شده است توضیح و در انتها محدودیت برنامه PMA شرح و همچنین Lighthouse که یک افزونه مرورگر گوگل کروم است و به  منظور ممیزی خودکار برنامه‌های وب مورد استفاده قرار می‌گیرد معرفی شد.

 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.