جمعه 07 اردیبهشت 1403

دوره توجیهی- آموزشی راه‌اندازی کاربری مهرگستر با استفاده از مرورگرهای متنوع (Cross- Browser) در شعب بانک کشاورزی، برای کارشناسان فناوری اطلاعات دفاتر کل استان‌های کشور برگزار شد

  • 21 آذر 1401
  • 14:51
  • 0 دیدگاه
  • 420 بازدید
  • Article Rating
دوره توجیهی- آموزشی راه‌اندازی کاربری مهرگستر با استفاده از مرورگرهای متنوع (Cross- Browser) در شعب بانک کشاورزی، برای کارشناسان فناوری اطلاعات دفاتر کل استان‌های کشور برگزار شد
شرکت گسترش فناوری‌‏های نوین در مسیر راه‌‏اندازی کاربری مهرگستر با استفاده از مرورگرهای متنوع در شعب بانک کشاورزی

در جلساتی حضوری از 8 تا 15 آذر‌ماه 1401، با همکاری اداره‌کل شبکه و سخت‌افزار شرکت گسترش فناوری‌‏‏های نوین، دوره توجیهی- آموزشی راه‌اندازی کاربری مهرگستر با استفاده از مرورگرهای متنوع (Cross- Browser) در شعب بانک کشاورزی، برای مدیران و کارشناسان پشتیبانی امور فناوری اطلاعات دفاتر نمایندگی شرکت در 33 مدیریت شعب بانک در استان‌های کشور در 3 دوره 2 روزه برای 3 گروه و هر گروه متشکل از 11 استان کشور برگزار شد.

 در این جلسات آقایان طاهروردی و نصراللهی، رئیس و معاون اداره‌کل شبکه و سخت‌‏افزار حضور داشتند و آقایان فتوحی، مرادی‌تبار، قلی‌زاده و یزدیان راهکارهای راه‌اندازی کراس براوزر در شعب بانک کشاورزی را بیان کردند.

در  ابتدای جلسه اول، آقای یزدیان کارشناس گروه ادمین بانک‌های اطلاعاتی، از وضعیت پشتیبانی بانک اطلاعاتی شعب از نمایندگان هر استان پرسش‌هایی را مطرح و سپس مبحث بهینه‌سازی SQL را بیان نمود. در ادامه، آقایان قلی‌زاده و فتوحی (کارشناس و معاون توسعه‌دهنده بخش کراس براوزر مهرگستر)، مباحث مربوط به تنظیم و بهینه‌سازی بخش کلاینت‌های کراس براوزر را آموزش دادند و در انتها نیز آقای مرادی‌تبار (کارشناس‌مسئول پشتیبانی سرورهای Bancs مهرگستر) به طرح مباحث مربوط به آماده سازی سرورهای شعب پرداخت.

این جلسات، با حضور آقای دکتر امینی، مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت و آقای یوسفی، رئیس هیأت مدیره شرکت برگزار شد. در انتهای این جلسات، کارشناسان پشتیبانی امور فناوری اطلاعات استان‏‌ها تقسیم بندی شدند تا با همراهی کارشناسان پشتیبانی فناوری اطلاعات مدیریت تهران بزرگ، به شعب بانک کشاورزی شهر تهران مراجعه و اجرای پروژه را به‌صورت عملی نیز انجام دهند تا ضمن کمک در پیشرفت پروژه در مدیریت محترم شعب یاد شده، پس از بازگشت به استان خود، تسلط کافی برای راه‌اندازی این سامانه را در شعب مرتبط به استان خود داشته باشند.

لازم به ذکر است، پروژه بهینه‌سازی کاربری سامانه مهرگستر که یکی از پروژه‌های حیاتی به شمار می‏‏رود، در دست اقدام حوزه فناوری اطلاعات بانک کشاورزی قرار دارد.

خیرالنسا همتی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.