شنبه 06 مرداد 1403

«کیف پول دیجیتال نوینکست» محصول جدید بانک کشاورزی

  • 16 بهمن 1402
  • 11:55
  • 0 دیدگاه
  • 586 بازدید
  • Article Rating
«کیف پول دیجیتال نوینکست» محصول جدید بانک کشاورزی

🔸بانک کشاورزی با ایجاد ارتباط فنی، اجرایی و اقتصادی با شرکت‌های فین‌‌تک، راهبران کیف پول الکترونیکی، صاحبان کسب وکار مجازی و پذیرندگان، کیف پول دیجیتال نوینکست «Novinext» را با قابلیت‌های پُرشمار و کاربردی، ارائه کرده است.

🔸به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، «کیف پول دیجیتال نوینکست» محصول جدید بانک کشاورزی و یک کیف پول  نقدی و اعتباری، چند ارزی و چند جیبی است.

🔸بر اساس این گزارش، «نوینکست»  با دارا بودن جیب‌های ریال، جیب اوراق تعهد دیجیتال (سفته دیجیتال، برات دیجیتال، اوراق گام و گواهی)، جیب تسهیلات، جیب تخفیف و جیب کالابرگ، می‌تواند خدمت جدیدی را به مشتریان بانک کشاورزی ارائه دهد.

نوینکست، با هم‌پیمانی با سایر کیف پول‌های کشور، در راستای طرح تحول دیجیتال و مفاهیم بانکداری باز قدم برداشته و بدین‌ترتیب دارای شبکه‌ای از پذیرندگان است.

🔸کیف پول نوینکست آمادگی دارد با ارائه api  های بانکداری باز خود، با پذیرندگان و سایر فعالان فین‌تکی تعامل داشته باشد.

🔸این هم‌افزایی موجب کاهش هزینه‌بار تراکنش‌های ریزمقدار در شبکه بانک، افزایش سرعت معامله تجاری، اشتراک‌گذاری ابزار پرداخت بین اعضای زیست‌بوم اقتصاد دیجیتال کشور و در مجموع افزایش رضایت‌مندی و تجربه مشتری از فضای پلتفرم خواهد شد. همچنین، پذیرندگان نیز می‌توانند با بهره‌گیری از جامعه بزرگ دارندگان کیف پول دیجیتال نوینکست، نسبت به توسعه بازار خود اقدام و از امکانات این کیف پول برای افزایش مشتریان خود بهره گیرند.

🔸شایان ذکر است، نسخه تحت وب کیف پول نوینکست در حال حاضر در محیط عملیاتی و به نشانی: https://wallet.bki.ir  قرار گرفته و ضمن هم‌پیمانی با پلتفرم مدیریت زنجیره تأمین پالیز، به عنوان SCM بانک کشاورزی به صورت نقدی و اعتباری در دسترس عموم قرار گرفته است.

🔸همچنین به زودی نسخه موبایل اپلیکیشن نوینکست، دسترسی در سوپر اپلیکیشن باران، دستگاه‌های کارتخوان، سندباکس و نیز هم‌پیمانی با سایر کیف پول‌ها و پلتفرم‌ها در اختیار مشتریان محترم بانک کشاورزی قرار خواهد گرفت.

خیرالنسا همتی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.